CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Selamat Datang Ke Blog ROSLEE RNUR ENTERPRISE,Felda Palong 12, Negeri Sembilan. Sokongan dari anda semua amat kami hargai. Terima Kasih.

Isnin, 22 Oktober 2012

Novel Murah 2....

Assalamualikum dan Salam Ceria...

Koleksi novel kembali lagi... Walaupun 2nd hand, kualitinya masih baik dan harganya MURAH. Jangan lepaskan peluang... Belilah secara online di RN'Online Shop.

MENYEMAI CINTA - IFFA IRDINA
HARGA BUKU : RM 21.90  RM 12.00  SOLD!!!
My Rating: 4/5 stars
Sinopsis:
Hidup selepas kematian seorang ayah begitu sukar. Terpaksa bekerja keras dan mengenepikankeseronokan hidup seorang remaja demi untuk keselesaan diri dan adik-adik. Kasih terhadap ibu yang tiada tempat bergantung membuatkan dia redha dengan takdirnya. Namun hadirnya sinar kasih seorang jejaka telah mengubah seluruh hidupnya. Vinta baginya terlalu asing. Dia tidak pernah mengecapinya. Malah tidak pernah mengimpikan segulung ijazah. Demi mengubah taraf hidup mereka. Tetapi keluhuran cinta seorang lelaki yang selama ini dianggap abang membuatkan dia terpaku. Permintaan ibu agar menerima lamaran yang datang membuatkan dia kecewa. Dunianya seakan berakhir. Namun kasih terhadap ibu mengatasi segalanya. Lamaran itu diterima dan dia teruja dengan kasih yang dihambur. Terlalu luhur cinta itu. Terlalu indah pula nikmatnya... membuatkan dia mendyukuri kurniaan Ilahi yang satu itu.
 


KEMBALIKAN CINTAKU - NORHAYATI BERAHIM
HARGA BUKU : RM 24.00  RM 15.00  SOLD!!
My Rating: 4/5 stars
Sinopsis:
Rasanya tidak pernah seorang pun manusia di dunia mememohon untuk merasa untuk sakit. Dicintai dan ditinggalkan pergi. Begitu juga Wardina. Dicintai juga tidak pernah dipinta apatah lagi ditinggalkan. Di saat bulan madu masih merah menyala, Zafrul suaminya pergi tanpa khabar berita. Wardina tertekan dan kadangkala rasa terhina. Pantasnya seorang lelaki berjanji, pantasnya mereka pergi. Namun sebagai manusia, Wardina harus akur takdir yang telah diaturkan untuknya…









KLIK DISINI UNTUK MENGISI BORANG TEMPAHAN.
REBUTLAH SEKARANG.....  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan